keyboard_arrow_leftVolver Buscadorkeyboard_arrow_right

Bebidas : Vinos
FAB

Proveedor

Administración

630941959

roquers@roquers.com

Oficina Central

Celler de L'encastell, Carrer del castell, 13, 43739 Porrera, Tarragona, España


Marge, Roquers De Garnatxa, Roquers De Porrera, Roquers De Samsó


Actividad
El celler de l’Encastell es troba a Porrera, una petita població envoltada per vinyes al bell mig del Priorat. És un celler familiar on portem més de 15 anys elaborant els nostres propis vins; controlant i realitzant personalment tot el procés d’elaboració. Conreem la vinya a les nostres finques “Mas d’en Caçador” i “Mas d’en Ferran” en un sòl pissarrenc i un clima de contrast que donen com a resultat un raïm excepcional amb el caràcter propi i característic d’aquestes terres. Carme Figuerola i Raimon Castellví, l’any 1999, moguts per la nostra passió pel vi, vam iniciar la construcció del celler per tal d’elaborar la nostra pròpia producció. Amb el convenciment de que el sòl en el que estan plantades les nostres vinyes (aquesta pissarra òxid-ferrosa degradada, de característiques àcides, anomenada “Llicorella”) combinat amb un clima brusc i extrem ens donaria un raïm de màxima qualitat. Al nostre celler realitzem l’embotellament dels nostres vins i és aquí on acabem de traslladar a cada ampolla l’excepcionalitat del Priorat. El fet de controlar i realitzar personalment tot el procés, des del conreu de la vinya, passant per totes les tasques d’elaboració, criança i embotellament al nostre celler i finalment la comercialització i promoció fa que posem tota la nostra cura en cada una de les feines que realitzem.


Historia
La bodega Celler de l'Encastell está ubicada en Porrera, Priorat. Lleva más de 20 años elaborando vinos propios. En 1999 comenzó la reconstrucción de una antigua casa familiar para convertirla en la bodega, incorporando tecnologías modernas de vinificación. En 2010 se amplió con un piso superior para la recepción y vinificación de la uva. Las barricas se encuentran en el corazón de la bodega, en contacto con la roca madre de la montaña.


Tipo de productos
La empresa ofrece principalmente vinos tintos, elaborados con variedades autóctonas como Garnacha y Cariñena, así como otras como Cabernet Sauvignon, Merlot y Syrah. Entre los productos destacados se encuentran Roquers de Porrera, Marge, Coret, La Prunera, Lo Cirerer, Elvira y la gama Mas d'en Caçador (Carinyena, Garnatxa y Carinyena+Garnatxa).


Tradicional
IGP / DOP
Información revisada en Junio de 2025